Thursday, April 22, 2010

i miss you

i miss my grandfather~
i miss my grandmother~
i miss my father and my mum~
i miss my sister and my brother~
and also my aunts and cousins~
few months din go back hometown liao~i miss you all~
i miss my home in Sungkai, Perak~
i miss my mum's cook~
i miss my bed in Sungkai~
miss my frens there, long time no see, how are you all~
Hope you all are doing well~
Hope can go back to my hometown~
I want to sleep a lot, eat a lot~xD
家,永远是最温暖的~
家人,是最珍贵的~
要珍惜与家人在一起的每一分一秒~
家,是我永远的避风港~
每当遇到什么挫折时,我就会想起一直在背后默默支持我的家人~
每当想起我的家人时,心里就会暖暖的,有你们,我真的很幸福~
即使遇到什么困难,我也要爬起来~跌倒了,要懂得站起来~
我要变得更独立,更坚强,才不会令你们担心~
不用担心,我在这里吃得好,睡得好~
只要一想起你们,所有的烦恼都消失了~
你们要好好照顾自己~等我回来~
我爱你们~

No comments:

Post a Comment

Thursday, April 22, 2010

i miss you

i miss my grandfather~
i miss my grandmother~
i miss my father and my mum~
i miss my sister and my brother~
and also my aunts and cousins~
few months din go back hometown liao~i miss you all~
i miss my home in Sungkai, Perak~
i miss my mum's cook~
i miss my bed in Sungkai~
miss my frens there, long time no see, how are you all~
Hope you all are doing well~
Hope can go back to my hometown~
I want to sleep a lot, eat a lot~xD
家,永远是最温暖的~
家人,是最珍贵的~
要珍惜与家人在一起的每一分一秒~
家,是我永远的避风港~
每当遇到什么挫折时,我就会想起一直在背后默默支持我的家人~
每当想起我的家人时,心里就会暖暖的,有你们,我真的很幸福~
即使遇到什么困难,我也要爬起来~跌倒了,要懂得站起来~
我要变得更独立,更坚强,才不会令你们担心~
不用担心,我在这里吃得好,睡得好~
只要一想起你们,所有的烦恼都消失了~
你们要好好照顾自己~等我回来~
我爱你们~

No comments:

Post a Comment